Predstavnici Agencije za elektroničke medije na međunarodnom sajmu i konferenciji IBC2016

Predstavnici Agencije za elektroničke medije posjetili su ovogodišnji međunarodni sajam i konferenciju IBC2016 koji su se od 8 do 13. rujna održali u Amsterdamu.

International Broadcasting Convention, međunarodni sajam poznatiji po kratici IBC, je godišnji sajam proizvođača opreme, nakladnika, kreatora sadržaja i usluga, stručnih i tehničkih udruga i ostalih sudionika u televizijskoj i radijskoj industriji. IBC je najveći profesionalni broadcasting sajam koji se svake godine u rujnu održava u RAI izložbenom i kongresnom centru u Amsterdamu, Nizozemska.

Ove je godine IBC ponovno oborio rekord u broju posjetitelja – 55.769. Broj tvrtki koje izlažu na sajmu također nastavlja rasti svake godine još od 2010. Ove godine ta brojka iznosila je “više od 1800 izlagača“, od koji je 249 nastupilo prvi put na IBC-u.

„IBC je zaista jedini forum koji privlači globalnu publiku, najopsežniju izložbu i najinspirativnije lidere koji potiču raspravu“, rekao je izvršni direktor IBC-a Michael Crimp.

Tijekom pet dana trajanja konferencija, okruglih stolova i prezentacija, nastupilo je 435 predavača.

Od poznatijih, Sir Martin Sorrell, osnivač i izvršni direktor globalne marketinške tvrtke WPP govorio je o globalnoj budućnosti oglašavanja. Predsjednik i izvršni direktor tvrtke Vevo, koja se bavi web hosting uslugom kojom upravljaju Universal Music Group (UMG), Google, Sony Music Entertainment (SME) i Abu Dhabi Media održao je predavanje o online emitiranju, a poznati filmski režiser Ang Lee (Brokeback Mountain, Life of Pi) govorio je o novom trendu da najnovija tehnologija donosi sve više onih koji snimaju filmove.

Ipak, iznad svega, IBC je mjesto za radijski i televizijski biznis te mjesto za zbližavanje ljudi koji razmjenjuju znanja.