Razina svijesti javnosti o digitalizaciji osrednja, građani traže kvalitetnije TV programe i veći izbor besplatno dostupnih kanala

AEM je u sklopu projekta SEE DIGI TV, financiranog sredstvima EU
IPA Fonda, naručila istraživanje kojim bi se analizirala svijest
javnosti o digitalizaciji u Republici Hrvatskoj. Tvrtka IPSOS
PULS je za potrebe analize obavila istraživanje CATI metodom na
uzorku od 1021 osobe u prosincu 2012. godine. Zaključci
istraživanja ukazuju da je stupanj informiranosti javnosti o
procesu digitalizacije relativno nizak, te da većina ispitanika
nije zadovoljna kvalitetom i kvantitetom ponude TV sadržaja koji
se može gledati besplatno. Rezultati istraživanja vezano uz
tehničku opremljenost kućanstava u Hrvatskoj TV prijamnicima
novije tehnologije ekrana (plasma, LCD, led) ukazuju da čak 66%
kućanstava koristi TV prijamnike starije tehnologije
ekrana.
Istraživanje Analiza svijesti javnosti o digitalizaciji u
Republici Hrvatskoj možete preuzeti ovdje.

Public awareness on digitization meidocre, citizens demand better
quality and more FTA TV channels

As part of SEE DIGI TV project, a project co-financed by EU IPA
Fund, Agency for electronic media ordered a CATI methodology
based research. The research was conducted by IPSOS PULS that
interviewed 1021 Croatian citizens in December 2012. The
conclusions of the research implicate that level of public
awareness about digitization is still relatively low and that
most respondents indicated low level of satisfaction regarding
quality and quantity of FTA channels. The research results also
point to the modest penetraton of TV screens with advanced
technologies (plasma, LCD, led) in Croatian households, with no
less than 66% households still using „old type screens“
televisions.
The research „Public awareness about digitization in Republic
Croatia“ is available here.