Logo
  • hr

Dani medijske pismenosti 2019.

U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 8. do 12. travnja 2019. održat će se 2. Dani medijske pismenosti.

Cilj im je osvještavanje javnosti o važnosti medijske pismenosti, osnaživanje građana, posebice djece i mladih vještinama medijske pismenosti, stvaranje platforme za suradnju i razvoj održivih projekata medijske pismenosti, te podrška odgojiteljima i nastavnicima razvojem edukacijskih materijala za medijsko obrazovanje.

U sklopu prvih Dana medijske pismenosti u travnju 2018. održano je više od 130 događanja u vrtićima, školama, knjižnicama, kinima, udrugama i drugim ustanovama u više od 60 gradova diljem Hrvatske i proizvedeni su edukacijski materijali namijenjeni djeci i mladima, roditeljima, odgojiteljima i nastavnicima.

Za Dane medijske pismenosti 2019. bit će pripremljeni novi obrazovni materijali te organizirana predavanja, radionice, filmske projekcije i druge aktivnosti za djecu i odrasle.

Do sada su se u projekt kao partneri uključili Hrvatski audiovizualni centar, Hrvatski filmski savez, Hrvatska mreža nezavisnih kinoprikazivača, Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu, CARNet i vodeći elektronički mediji i dnevne novine.

Agencija za elektroničke medije i UNICEF također pozivaju sve knjižnice, vrtiće, škole, fakultete, udruge koje se bave medijskom pismenošću i druge društvene dionike da se uključe u Dane medijske pismenosti organizacijom predavanja ili radionica o nekom aspektu medijske pismenosti.

Sve informacije o Danima medijske pismenosti pratite na portalu medijskapismenost.hr