Logo
  • hr
  • en

Televizijski spotovi za borbu protiv epidemije

Agencija za elektroničke medije, kao što je i najavljeno, na jedno je mjesto okupila televizijske spotove s važnim porukama i savjetima za ponašanje u vrijeme epidemije koronavirusa, a koje lokalni i regionalni nakladnici televizije mogu preuzeti s priloženih poveznica. U ovo krizno vrijeme važno je ponavljati ključne poruke i upozoravati da smo svi odgovorni za uspješnu borbu protiv širenja epidemije. Veliku važnost ima i poticanje odgovornog ponašanja i međusobnog povezivanja, te stalna komunikacija s građanima i emitiranje ključnih poruka Stožera civilne zaštite o mjerama koje građani trebaju poduzeti da bi zaštitili sebe i druge, te doprinijeli efikasnijoj zaštiti i u konačnici zaustavljanju širenja epidemije koronavirusa.

Za vrijeme globalne pandemije koronavirusa (COVID-19) i velike prijetnje za javno zdravstvo uloga i društvena odgovornost medija dolazi do još većeg izražaja. Važnost profesionalnog, odgovornog, točnog, utemeljenog, pouzdanog i pravodobnog informiranja možda nikada nije imalo takvu važnost kao danas.

Srdačno se zahvaljujemo HRT-u, Novoj TV i RTL-u koji su nesebično ustupili ili posebno za ovu prigodu producirali namjenske spotove i stavili ih na raspolaganje i korištenje svim lokalnim i regionalnim televizijskim nakladnicima.

Pozivamo televizijske nakladnike da uvrste ove spotove u svoj progam, te da ih emitiraju shodno nahođenju i programskoj shemi ili da produciraju svoje s istim ključnim porukama.

Televizijske spotove možete preuzeti sa sljedećih poveznica:

Autor: HRT
1. Rukovanje (0:10), 2. Samoizolacija (0:10), 3. Pouzdane informacije (0:10), 4. Izbjegavajte (0:10), 5. Često (0:05), 6. Simptomi (0:10), 7. Provjetravajte (0:05), 8. Savjeti (0:05), 9. Ostanite (0:05), 10. Kada (0:10), 11. Redovito (0:10), 12. Informirajte (0:05), 13. Nemojte (0:10)

Autor: RTL
1. Dezinfekcija (0:07), 2. Lice (0:07), 3. Perimo ruke (0:07), 4. Provjetravanje (0:07), 5. Razmak (0:07), 6. Ostanimo doma (0:27)

Autor: Nova TV
1. Upute SCZ (1:05)