Gledanost televizijskog programa za prosinac 2020.

Za prosinac 2020. dostupne su analize gledanosti tvrtki AdScanner i HT, pri čemu su u analizi gledanosti tvrtke AdScanner objedinjeni i podaci tvrtke A1. Na taj je način obuhvaćena cjelokupna baza gledatelja koja je AEM-u trenutno dostupna za mjerenja u Hrvatskoj.

 AEM će nastaviti objavljivati mjesečne Analize gledanosti televizijskog programa kao i dodatne stručne analize i istraživanja gledanosti i trendova na području audiovizualnih medijskih usluga.

Priložene analize, koje uključuju sve zemaljske i nezemaljske kanale dostupne AdScanner-u, A1 i HT-u, daju popis petnaest najgledanijih televizijskih kanala  i emisija. Za mjesec studeni u analizu su uključeni podaci o gledanosti lokalnih televizija.

Uz Analize gledanosti TV programa za prethodne mjesece kao i metodologije prikupljanja i obrade podataka tvrtki ADScanner i HT dostupni su na sljedećoj poveznici: https://www.aem.hr/istrazivanje-gledanosti-televizije/

AEM i dalje kontinuirano poziva na suradnju sve tvrtke koje se bave istraživanjima medija u svakom smislu kako bi informirala struku ali i zainteresiranu javnost.