Pogledajte sva tri spota nacionalne kampanje „Birajmo što gledamo“

Birajmo što gledamo“ nacionalna je kampanja UNICEF-a i Agencije
za elektroničke medije (AEM), čiji je cilj podići razinu svijesti
o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece.

Svakodnevni izbor što i kako naša djeca gledaju i kako se
nose sa sadržajima u medijima, oblikuje njihove društvene
odnose,  ali i  vrijeme raspoloživo za školu i druge
aktivnosti.  Istraživanja pokazuju da djeca povećavaju
potrošnju medija i to najčešće rade korištenjem više medija
istodobno a uloga medija prepoznata je kao središnja u procesima
socijalizacije i emocionalnog razvoja tijekom ranog
djetinjstva.

Naša kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira
medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih
oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko
promišljanje medijskih sadržaja. U sklopu kampanje snimljena su
tri videospota s temama; nasilje, neprimjereni sadržaji i
 nerealne medijske slike.

Osim spotova na nacionalnim i lokalnim televizijama, u
pripremi su  i Preporuke za sigurno korištenje medija, a u
planu su i radionice za medijske djelatnike.

Pogledajte sva tri promocijska spota ‘Birajmo što
gledamo’.