Logo
  • Croatian
  • English

Gledanost televizijskog programa za rujan 2020: Nove analize, još veća baza

Agencija za elektroničke medije prošle je godine pozvala sve tvrtke koje se bave mjerenjem televizijskog programa na suradnju. Prvu objavljenu analizu gledanosti televizijskih programa za razdoblje od srpnja do prosinca 2019. izradila je agencija AdScanner. 

Cilj je omogućiti uvid u trendove gledanosti cjelokupnog televizijskog tržišta, na raznovrsnim distribucijskim platformama, a što uključuje i dio naplatnih televizijskih usluga, i to na mjesečnoj razini. AEM će i dalje kontinuirano pozivati na suradnju sve tvrtke koje se bave istraživanjima medija u svakom smislu kako bi informirala struku ali i zainteresiranu javnost.

Uz Analizu gledanosti televizijskog programa za rujan 2020., na internetskoj stranici Agencije dostupne su i  Analize gledanosti televizijskog programa za srpanj i kolovoz 2020.

Za rujan 2020. dostupne su analize gledanosti tvrtki AdScanner i HT. Agencija je sklopila ugovor i s tvrtkom A1 o objavi podataka gledanosti te će iste objaviti čim budu dostupni.

Vjerujemo da ćemo za listopad 2020. objaviti podatke dobivene od svih ranije navedenih tvrtki. Time bismo obuhvatili cjelokupnu bazu gledatelja koja je trenutno dostupna za mjerenja u Hrvatskoj.

AEM će nastaviti objavljivati mjesečne Analize gledanosti televizijskog programa kao i dodatne stručne analize i istraživanja gledanosti i trendova na području audiovizualnih medijskih usluga.

Priložene analize, koje uključuju sve zemaljske i nezemaljske kanale dostupne AdScanner-u i HT-u, daju popis petnaest najgledanijih televizijskih kanala  i emisija.

Uz Analize gledanosti TV programa, Agencija za elektroničke medije objavljuje i metodologije prikupljanja i obrade podataka tvrtki ADScanner i HT.