Agencija za elektroničke medije predstavila rezultate istraživanja prisutnosti ženskog sporta u središnjim informativnim emisijama

Na okruglom stolu, danas održanom u Hrvatskom novinarskom društvu, Agencija za elektroničke medije predstavila je rezultate istraživanja prisutnosti ženskog sporta u središnjim informativnim emisijama javne televizije  te RTL-a i Nova TV.

Agencija za elektroničke medije supredsjedateljica je, uz španjolskog regulatora, radne skupine na temu rodnih stereotipa u medijima, osnovane pri Mediteranskoj mreži regulatornih tijela (MNRA),  koja u suradnji s drugim regulatorima provodi rodne analize medijskih sadržaja. Na ovogodišnjoj plenarnoj sjednici MNRA regulatori iz Hrvatske, Španjolske, Andaluzije i Katalonije te Maroka i Francuske, predstavili su analize koje su ukazale na diskriminaciju u načinu prikazivanja sportašica i ženskog sporta u medijima.

Agencija za elektroničke medije analizirala je televizijski sadržaj javnog televizijskog servisa HRT-a i to sportske vijesti u okviru središnje informativne emisije, te sportske vijesti Nova TV i RTL-a. Na HRT-u je analizirano 2 sata i 49 minuta sportskih vijesti, na Nova TV 2 sata i 29 minuta, dok je na RTL-u analizirano 1sat i 51 minuta sportskih vijesti, obuhvaćenih analizom u tri mjeseca: veljača, ožujak i travanj 2016. godine. Ključni rezultati analize pokazuju da na svim televizijama dominiraju prilozi iz nogometa (HRT – 47 priloga, RTL – 61 prilog i Nova TV – 60 priloga) o kojem najčešće govore novinari i voditelji, dakle muškarci.

Prezentacija