Gledanost televizijskog programa za travanj 2024.
Za travanj 2024. dostupne su analize gledanosti tvrtki AdScanner i HT, pri čemu su u analizi gledanosti tvrtke AdScanner objedinjeni i podaci tvrtke A1. Na taj je način obuhvaćena cjelokupna baza gledatelja koja je AEM-u dostupna za mjerenja u Hrvatskoj.
AEM će nastaviti objavljivati mjesečne analize gledanosti televizijskog programa kao i dodatne stručne analize i istraživanja gledanosti i trendova na području audiovizualnih medijskih usluga.
Priložene analize, koje uključuju sve zemaljske i nezemaljske kanale dostupne AdScanner-u, A1 i HT-u, daju popis petnaest najgledanijih televizijskih kanala i emisija. U analizu su uključeni i podaci o gledanosti lokalnih televizija.
Analize gledanosti TV programa za prethodne mjesece kao i metodologija prikupljanja i obrade podataka tvrtki ADScanner i HT dostupni su na sljedećoj poveznici: https://www.aem.hr/istrazivanje-gledanosti-televizije/.
AEM i dalje kontinuirano poziva na suradnju sve tvrtke koje se bave istraživanjima medija kako bi informirala struku ali i zainteresiranu javnost.