6. Dani medijske pismenosti: “U ravnoteži online i offline”

Šesti Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održat će se od 24. do 30. travnja 2023., s aktivnostima i u tjednima prije i poslije toga.

Ove godine slogan Dana medijske pismenosti je “U ravnoteži – online i offline” i fokus je na utjecaju medija i društvenih mreža na mentalno zdravlje djece i mladih. Kao i prijašnjih godina, glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška nastavnicima i odgojiteljima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti.

Na portalu medijskapismenost.hr, koji je glavna komunikacijska platforma Dana medijske pismenosti, već su dostupna 33 obrazovna materijala i 20 videolekcija, koji su od objave prvih materijala 2018. do sada preuzeti više od 850 tisuća puta, a objavljuju se i novi obrazovni materijali.

U projekt se uključuju brojni vrtići, škole, fakulteti, knjižnice, kina, medijske kuće, udruge i druge ustanove koje organiziraju predavanja, radionice, filmske projekcije, panel diskusije i druge aktivnosti s ciljem promicanja medijske pismenosti – uživo ili online, a informacije o svim tim aktivnostima nalaze se u Rasporedu događanja.

U suradnji s Hrvatskim filmskim savezom, Agencija za elektroničke medije i UNICEF i ove su godine u sklopu Dana medijske pismenosti organizirali filmski natječaj za djecu i mlade. Tema natječaja su bili Odnosi i prijateljstva – online i offline i prijavljeno je rekordnih 77 filmova.

Sve informacije o Danima medijske pismenosti možete pratiti na portalu medijskapismenost.hr.